צרו תוכן באיכות גבוהה: איכות התוכן שלך היא הגורם החשוב ביותר לכמות החשיפה במדיה חברתית. ודאו שהתוכן ייחודי ומרתק על מנת למשוך את תשומת הלב של העוקבים שלך.

חשוב לכלול גם גרפיקה, סרטונים ופריטים חזותיים אחרים כדי לשפר את החוויה ולמשוך עוד ועוד תשומת לב.
נתחו את הקהל שלכם: הבינו אילו סוגי תוכן עובדים הכי טוב עבור הקהל שלכם והתאימו את התוכן שלכם בהתאם. השתמשו באנליטיקה כדי לעקוב אחר ביצועי הפוסטים שלכם ובכך תוכלו לגלות אילו מהדהדים הכי הרבה.
צרו קשר עם העוקבים שלכם: אינטראקציה עם העוקבים יכולה ליצור איתם חיבור ולגרום להם יותר לחלוק את התוכן שלכם. השיבו להערות ולהודעות ישירות, שאלו שאלות והתחילו שיחות עם משתמשים.
קדמו את התוכן שלכם: השתמשו בכל הנכסים שלכם כדי להפיץ את הבשורה על הפוסטים במדיה החברתית. זה כולל שיווק בדוא"ל, פוסטים באתר, פוסטים בבלוג וצורות אחרות של שיווק דיגיטלי וכמובן במדיות החברתיות.
נצלו משפיענים: התחברו למשפיענים בנישה שלכם ושתפו איתם פעולה כדי להגדיל את המעקב שלכם בצורה אקספוננציאלית. בקשו מהם לעזור לשתף ולקדם את התוכן שלך לעוקבים שלהם ולמשוך תשומת לב וחשיפה לדף שלך.
נצלו טרנדים: נצלו את המגמות הנוכחיות לטובתכם על ידי יצירת תוכן מרתק ובזמן המתאים. זה יעזור לגרום לתוכן להתבלט מהרעש ולגרום לתשומת לב רבה.
השתתפו בקבוצות: הצטרפו לקבוצות הקשורות לנישה שלכם והשתתפו באופן פעיל בשיחות. שתפו תוכן רלוונטי והפכו למקור מידע בעל ערך עבור חברי הקבוצה האחרים.
תיצרו תחרות או מתנה: תחרות או מתנה יכולה להיות דרך מצוינת להשיג עוקבים חדשים תוך הגברת המעורבות עם העוקבים הנוכחיים שלך.
רתמו את כוחם של האשטאגים: Hashtags יכולים להיות כלי רב עוצמה להגברת הנראות שלכם. השתמש הן בתגיות טרנדיות והן בתגיות הספציפיות לנישה כדי לעזור לפוסטים שלכם להתבלט ולהגדיל את החשיפה ברשת.